HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 jaaaaaax is coming to towwwn

Go down 
AuthorMessage
jackjrm
Private (Blue Troop)
Private (Blue Troop)
avatar

Number of posts : 51
Age : 26
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: jaaaaaax is coming to towwwn   Sun Aug 10, 2008 11:36 pm

Jax said on the 25th august on hes pay day hes getting a ps3 and CoD Happppppyyyyy daaaayyyyy cheers cheers cheers cheers

_________________
Back to top Go down
View user profile
HARDCORs
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 95
Age : 26
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Mon Aug 11, 2008 12:02 am

woop
woop easy
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/hardcors
Frenzy
Private
Private
avatar

Number of posts : 175
Age : 30
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Mon Aug 11, 2008 10:39 am

Smile Neutral silent pale Crying or Very sad Evil or Very Mad Mad

is that good? lol! kidding, i just don't know him.

Hey hardcor add me to psn Wink
Back to top Go down
View user profile
Mad_Macka
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 244
Age : 28
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Mon Aug 11, 2008 6:01 pm

*cough* red troop *cough*
king cheers Very Happy Twisted Evil Laughing What a Face

_________________


Back to top Go down
View user profile http://z9.invisionfree.com/OmegaAllegiance/index.php?act=idx
scottishrebal
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 73
Age : 32
Registration date : 2008-08-11

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 1:25 am

jax jesus when was the last time i spoke to him.
Back to top Go down
View user profile
Mad_Macka
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 244
Age : 28
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 1:52 am

wtf is up with ur sig scott.
Question Exclamation

_________________


Back to top Go down
View user profile http://z9.invisionfree.com/OmegaAllegiance/index.php?act=idx
HARDCORs
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 95
Age : 26
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 2:25 am

GAAAAAYYY SIG!!!!! scot. msn? krash
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/hardcors
scottishrebal
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 73
Age : 32
Registration date : 2008-08-11

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 3:35 am

sigs temporary until i get my COD sig from jack.
Back to top Go down
View user profile
jackjrm
Private (Blue Troop)
Private (Blue Troop)
avatar

Number of posts : 51
Age : 26
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 5:09 am

got your sig ready scott just speak to me on CoD or what ever

_________________
Back to top Go down
View user profile
Frenzy
Private
Private
avatar

Number of posts : 175
Age : 30
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 10:19 am

Mad_Macka wrote:
*cough* red troop *cough*
king cheers Very Happy Twisted Evil Laughing What a Face

can i get put in a troop group already Sad

HARDCORs wrote:
scot. msn? krash

Suspect what are you trying to say? king
Back to top Go down
View user profile
DanCrossy
Major
Major
avatar

Number of posts : 162
Age : 35
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 3:03 pm

it think he is implying some form of group activity...possibly sex related pale

i seen...

HARDCORs wrote:
LETS BE GAAAAAYYY!!!!! scot., krash msn, wine, candles

And yeah krash speak to macka or bart regarding groups

_________________

Back to top Go down
View user profile http://omegaallegiance.creaforum.net
Mad_Macka
Private (Red Troop)
Private (Red Troop)
avatar

Number of posts : 244
Age : 28
Registration date : 2008-08-03

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 3:58 pm

well preferably we can have a discusion about it on msn sometime soon. got things to dicuss as i have an idea Very Happy.

king

_________________


Back to top Go down
View user profile http://z9.invisionfree.com/OmegaAllegiance/index.php?act=idx
DanCrossy
Major
Major
avatar

Number of posts : 162
Age : 35
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 4:02 pm

if its about red troop post it in the red troop area, if its a command thing post it in command

_________________

Back to top Go down
View user profile http://omegaallegiance.creaforum.net
Frenzy
Private
Private
avatar

Number of posts : 175
Age : 30
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 4:22 pm

DanCrossy wrote:
it think he is implying some form of group activity...possibly sex related pale

i seen...

HARDCORs wrote:
LETS BE GAAAAAYYY!!!!! scot., krash msn, wine, candles

pale I only have one thing to say, WTF!!!!! No

DanCrossy wrote:
if its about red troop post it in the red troop area, if its a command thing post it in command
Hmm i can only see Spam Zone, General Discution and Video Archieve.

by the way it's "Archive" alien
Back to top Go down
View user profile
DanCrossy
Major
Major
avatar

Number of posts : 162
Age : 35
Registration date : 2008-08-02

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 5:28 pm

hmm yeah did you know Krash is spelt Crash? lol jk edited thanks mate

_________________

Back to top Go down
View user profile http://omegaallegiance.creaforum.net
Frenzy
Private
Private
avatar

Number of posts : 175
Age : 30
Registration date : 2008-08-10

PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   Tue Aug 12, 2008 5:44 pm

Suspect lol yep but some arsehole keeps on taking that before i get it..... i need a new name
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: jaaaaaax is coming to towwwn   

Back to top Go down
 
jaaaaaax is coming to towwwn
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Misc :: General Discution-
Jump to: